ПСИХОФОРМУЛИ
1. Люблю я свій розум,
Увагу та пам’ять.
Працює мій мозок,
І вчусь я старанно.
Сприймаю все нове
І мислю логічно.
Вчителя слово
Здійсню я практично.
2.
Гра
«Передай по колу посмішку» (для досягнення згуртованості, для позитивного
настрою на роботу). Діти
кожного ряду повертаються обличчям один до одного і передають посмішку.
3.
Треба всім нам привітатись:
— Добрий день!
Дружно весело сказати:
— Добрий день!
Вліво-вправо повернемось,
Туди-сюди усміхнемось:
— Добрий, добрий, добрий день!
Зібратися разом – це початок,
4.
Розпочинаємо урок, часу не
гаючи
І радість ми пізнаємо, лиш
труднощі долаючи.
- А запорукою успіху є усмішка.
Тож передайте свою усмішку один одному, мені, поверніться до наших гостей,
подаруйте їм. Адже усмішка ще:
- прикрашає обличчя;
- підвищує настрій;
- сприяє добрим стосункам з
оточуючими;
- допомагає знайти нових
друзів;
- і навіть деколи, допомагає
здійснювати бажання.
5. "Психологічна настанова".
Ось якими можуть
бути варіанти початку уроку:
А. "До успіху"
- Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на
цілий день. Для
того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте
старанними і
слухняними. Завдання наші такі( можна оформити як девіз
уроку):
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
Б."Самоналаштування"
- Покладіть руки
на парту, закрийте очі та промовляйте :
Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.
Я особистість творча.
Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому
уроці.
В. „Чорна рука – біла рука”
Етюд з
негативними емоціями.
Дітям
пропонується уявити й зобразити спочатку „чорну руку”, що готова до агресії, а
потім, за сигналом, перетворити її на „білу руку”, добру
руку, ту, що може пожаліти.
?Т?Т?- Чи
можуть негативні емоції приносити користь людям? То
давайте нести один одному тільки добро, позитивні емоції.
Г. „Спіймай мій настрій”.
Дітям
пропонується попрацювати в парі і домовитися, хто почне свої дії першим.
Діти
виконують дії, які називає учитель.
-
Посміхніться, „зніміть” посмішку зі свого обличчя долонею та
„киньте” своєму сусідові. „Спіймайте” посмішку,
„прикрасьте” нею своє
обличчя.
- Зобразіть
на обличчі ще будь-яку емоцію, „подаруйте” її своєму
товаришеві.
Ґ. "Девіз творчих та винахідливих"
Дітям пропонується перед початком роботи промовити такі
слова:
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
Немає коментарів:
Дописати коментар