Моє педагогічне кредо

«Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям. У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме» П. П. Блонський

понеділок, 1 лютого 2016 р.

Здоров'язберігаючі технології у школі.

                                   ПСИХОФОРМУЛИ
                         
1.                  Люблю я свій розум,
                          Увагу та пам’ять.
                          Працює мій мозок,
                          І вчусь я старанно.
                          Сприймаю все нове
                          І мислю логічно.
                          Вчителя слово
                          Здійсню я практично.
2.
Гра «Передай по колу посмішку» (для досягнення згуртованості, для позитивного настрою на роботу). Діти кожного ряду повертаються обличчям один до одного і передають посмішку.
3.
Треба всім нам привітатись:
— Добрий день!
Дружно весело сказати:
— Добрий день!
Вліво-вправо повернемось,
Туди-сюди усміхнемось:
— Добрий, добрий, добрий день!
Зібратися разом – це початок,
4.
Розпочинаємо урок, часу не гаючи
І радість ми пізнаємо, лиш труднощі долаючи.
- А запорукою успіху є усмішка. Тож передайте свою усмішку один одному, мені, поверніться до наших гостей, подаруйте їм. Адже усмішка ще:
- прикрашає обличчя;
- підвищує настрій;
- сприяє добрим стосункам з оточуючими;
- допомагає знайти нових друзів;
- і навіть деколи, допомагає здійснювати бажання.
5.  "Психологічна настанова".
 Ось якими можуть бути варіанти початку уроку:
А. "До успіху"
- Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для
того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і
слухняними. Завдання наші такі( можна оформити як девіз уроку):
Не просто слухати, а чути.
Не просто дивитися, а бачити.
Не просто відповідати, а міркувати.
Дружно і плідно працювати.
Б."Самоналаштування"
 - Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте :
Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.
Я особистість творча.
Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.
В. „Чорна рука – біла рука”
         Етюд з негативними емоціями.
         Дітям пропонується уявити й зобразити спочатку „чорну руку”, що готова до агресії, а потім, за сигналом, перетворити її на „білу руку”, добру
руку, ту, що може пожаліти.
?Т?Т?-         Чи можуть негативні емоції приносити користь людям? То
давайте нести один одному тільки добро, позитивні емоції.
Г. „Спіймай мій настрій”.
         Дітям пропонується попрацювати в парі і домовитися, хто почне свої дії першим.
         Діти виконують дії, які називає учитель.
-         Посміхніться, „зніміть” посмішку зі свого обличчя долонею та
„киньте” своєму сусідові. „Спіймайте” посмішку, „прикрасьте” нею своє
обличчя.
-         Зобразіть на обличчі ще будь-яку емоцію, „подаруйте” її своєму
товаришеві.
Ґ. "Девіз творчих та винахідливих"
Дітям пропонується перед початком роботи промовити такі слова:
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

Немає коментарів:

Дописати коментар