Моє педагогічне кредо

«Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям. У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме» П. П. Блонський

понеділок, 1 лютого 2016 р.

Здоров'язберігаючі технології у школі.

Кольоротерапія – ефективний метод впливу кольором на організм людини з метою відновлення і збереження його нормальної життєдіяльності. Яскраві кольори приваблюють дошкільнят. Вони дають можливість почувати себе комфортно. Кожний колір випромінює свою енергію і впливає на розумовий, душевний і фізичний стан дітей. Під час проведення кольоротерапії у дітей формується уявлення про лікувальний вплив кольорів на здоров ’я людини,
створюються умови для використання на практиці отриманих знань. Діти починають усвідомлювати,що:
Червоний колір: підвищує бадьорість,зміцнює серце і систему кровообігу, активізує роботу печінки. Але використовувати його можна обмежено, тому що тривала дія червоного кольору може призвести до перевтоми та роздратування.
Помаранчевий колір: підвищує апетит, позитивно впливає на легені.
Жовтий: колір радості та оптимізму. Покращує настрій і позитивно впливає на нервову систему і внутрішні органи. Якщо довго дивитися на жовтий колір, то швидше відійдуть негативні думки, поліпшиться настрій.
Зелений колір: заспокоює нервову систему, знімає головний біль і дратівливість, допомагає при кашлі.
Блакитний колір: усуває страхи, знімає стрес, нервове напруження, заспокійливо діє на організм.
Синій колір: дає силу при енергетичному виснаженні, допомагає при порушеннях сну, а також при головних болях, заспокійливо діє на очі.
Фіолетовий: сприяє кращій концентрації уваги. Його нестача може спричинити депресію.
Ураховуючи ці дані, у роботі з дітьми доцільно використовувати: вправи на релаксацію («Зелений ліс »,«Зоряне дихання »,«Морський бриз »,«Зробимо -кольорову водичку »,«Вип ’ємо кольоровий сік »);

Графічні вправи («Намалюємо свій настрій », «Диво лінії », «Позбудемось образи, страху», «Перефарбуємо »,«Розфарбуємо»).

Немає коментарів:

Дописати коментар