Моє педагогічне кредо

«Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям. У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме» П. П. Блонський

понеділок, 1 лютого 2016 р.

Сценарій родинного свята на тему: «В країні єдиній слався, родино!» (5 клас)

 Сценарій родинного свята
«В країні єдиній слався, родино!»

Мета: розширювати знання учнів про сім'ю та її значення у житті людей; вчити дітей бути вдячними своїм батькам за їхню турботу; згуртовувати учнівський та батьківський колективи; розвивати в учнів почуття обов’язку перед родиною, вміння слухати й підтримувати мир і злагоду в сім’ї; виховувати повагу до усіх членів родини.

Обладнання: мультимедійна дошка, презентація, «віночок».
Під час свята було використано пісні:
Державний Гімн України сл.П.Чубинський, муз. М.Вербицький.
«Пісня на добро» сл. Юрій Рибчинський, муз. І. Карабиць.
«Мій рідний край» сл. Вадим Крищенко, муз. В. Куртяк.
«Пісня для татуся» сл. Н. Мартинець, муз. І. Батюк.
«Мамочко моя» сл.Н. Май, муз. Н. Май.
«Веселкова пісня» сл. О.Кононенко, муз. О. Жилінський.
«Родина» сл. В. Крищенко, О. Злотник.

Хід заходу

Ведуча 1
Сьогодні в нас родинне гарне свято,
Зійшлися мами, тата, бабусі, дідусі,
Сестрички, братики
усіх нас так багато!
Нам так хотілось, щоб зібралис
я усі.
Ведучий 1
І ось сьогодні ми усі зійшлися,
Поспілкуватися у ці весняні дні.
Здружитися щоб всі ми спромоглися,
Побути разом, поспівать пісні.
Ведуча 2
Бо це ж чудово, як батьки і діти
У свято й будні завжди поруч йдуть.
Сьогодні всім нам можна порадіти,
Що в нас родини дружно так живуть.
Ведучий 2
Та починати вже нам час,
Сюди запросили ми вас,
Аби всім разом у дружнім колі,
В домівці нашій – рідній школі –
Сердечно й щиро привітати
З сьогоднішнім родинним святом. (Разом)


Класний керівник
Доброго дня, шановні батьки, учні, колеги! Я рада Вас вітати на нашому святі. В Україні говорять: «Без сім’ї немає щастя на землі». Саме в сім’ї дитина робить свої перші кроки, звідси вона виходить у широкий світ, навчається любові і добра, тут вчиться шанувати свою родину, землю, берегти пам’ять свого роду.  Тож дозвольте розпочати наше свято «В країні єдиній слався, родино!»  (Державний  Гімн України)
1.     Учениця
В сім’ї розпочинається життя дитини,
Тому від мами й тата в неї все!
Тож усі звички й правила з родини
Дитя в життя з собою понесе.
2.     Учень
Тому народ не раз попереджає:
Гни деревце
, ще поки молоде.
Вчи діток, як малі
це кожен добре знає,
Від цього правила не дінешся ніде.

Класний керівник
Сім’я! Яке красиве слово! Сім’я… як гріє душу! Воно нагадує ласкавий голос мами, дбайливу  суворість  батька. В сім’ї ви бажані діти. А що ж таке сім’я?
Про це нам розповість Даниленко Назар та його мама Ольга Юріївна.

Учень з мамою
Запитати хочу я, що то є таке сім’я?
Ти секретів не держи! Що таке сім’я, скажи!
— Сім осіб! Сім власних Я! Це і є одна сім’я!
Це батьки і діти їх, якщо дім єднає всіх.
— Як живуть разом усі і бабусі, й дідусі?
А коли нема дітей, що тоді? Нема сімей?
—І бабусі й дідусі, до сім’ї належать всі,
Коли разом всі живуть. Їх тоді сім’єю звуть.
— Ну, а що таке рідня? Я запитую щодня.
Розібрать не можу я, де родина, де сім’я?
— То ж запам’ятай, дружок, що рідня – це той зв’язок,
Що від предків наших йде і по крові рід веде.
— Дядечки й тітки усі, двоюрідні дідусі,
Їх жінки й чоловіки ще й племінники меткі.
— Рід історію веде, з глибини віків іде.
Родовід свій ти вивчай, древо роду пам’ятай!

Я з’явився на світ із любові та мрії.
Із щасливих татусевих і маминих снів.
Ще були в тата й мами високі надії.
Як же мама зраділа! Як тато зрадів!
 Народилось дитятко, маленька кровинка,
Що від тата і мами життя поведе.
Ще безпомічна, крихітна їхня дитинка,
Але виросте скоро, час швидко іде.
 От ми вже й підросли. Ходим в школу щоднини.
Любим дуже книжки, ігри різні, свята.
Але дуже важливо ще те для дитини,
Коли тато є й мама, родина свята.
Тоді легко і просто, завжди є порада,
Є підтримка і ласка, любов, доброта.
Пригорнутись до тата і мами я радий,
І тоді найскладніша проблемапроста!

Ведуча 1.
Шановні гості, для вас джайв у виконанні Дикуна Олександра та його брата Руденка Романа з партнерками.
1.     Учень
Сім’я – це пристань і гавань,
Сюди повертаймось знов і знов
Із мандрів далеких і плавань-
Тут вічно панує любов.
2.     Учениця
Тебе тут завжди пам’ятають,
Куди б ти не їхав, не йшов,
На тебе постійно чекають:
Увага, турбота, любов.
Ведучий 1
Прекрасно, коли в сім’ї панують мир і злагода, взаєморозуміння, повага, кохання, вірність, теплота, затишок.
Ведуча 1
Батько і мати дали нам життя і живуть для нашого щастя. Щаслива та дитина, яка зростає поруч з мамою і татом, які, незважаючи на проблеми та негаразди, бережуть сімейне вогнище.                     

  Класний керівник
 «Життя – удвох, життя – на двох». Присвятити своє життя коханій людині і дітям, на життєвих шляхах не розгубити ніжності, пишатися кожним прожитим днем», - під таким заголовком вийшла стаття в газеті про прабабусю і прадідуся Овчіннікової Лізи, які 60 років йшли життєвими дорогами пліч-о-пліч.
Пропонуємо послухати, у чому ж був секрет сімейного щастя Любові Федорівни і Дмитра Івановича із вуст Лізи та її мами Олени Миколаївни.
Ведучий 1
Шановні гості, для вас  «Пісня на добро»  від учнів 5-А класу.
Ведучий 1
Про сім’ю ми вже з’ясували. А от що таке родина?
Ведуча 1
Родина, рід – які слова святі.
Вони потрібні кожному в житті,
Бо всі ми з вами гілочки
На дереві, що вже стоїть віки
Ведучий 1
Людина є смертною. Але рід, родина, народ – безсмертні. І у нашого народу здавна живе добра і благородна традиція – підтримувати теплі родинні взаємини, долати разом незгоди.
Ведуча 2
Родина – це не тільки рідні, родичі. Це і наш клас, школа, і всі односельчани, весь народ. Ми з вами –  український народ, який складається з родин, великих і малих, дружніх і працьовитих. Тож шануймо свій народ, його мову, землю свою, рідний край, бо ми –  частина всього цього нам рідного й близького.
Ведучий 1
На жаль, нині Україна переживає нелегкі часи, і лише разом ми зможемо подолати ці труднощі, ми маємо забути про наші внутрішні чвари, і як один маємо стати в обороні нашого Роду і нашої Держави. У цей складний для нас час як ніколи стоїть питання єдності всього українського роду. Могутність і слава України залежить від кожної родини.
Ведуча 1
Якщо міцніє хоч одна родина
Міцною стане  й наша Україна.
         Ведучий 1

Для вас виступають Сабешкін Валентин та його мама Лілія Миколаївна.
1.     Учениця
В дитини від родини чуйність, ласка.
І від родини в неї доброта.
В сім’ї для неї оживає казка,
І кожна стежечка в житті
проста.
2.     Учениця
Повага і взаєморозуміння,
Щоб стали нормою в родині повсякчас.
Хай рідних душ ясне палахкотіння
Батьків й дітей єднає кожен раз.
3.     Учениця
Любов в сім’ї для всіх-усіх важлива,
Бо зігріває і лікує нас вона.
Любов земна
це справді дивне-диво,
І нам потрібна лиш вона одна.
Ведуча 2
Найдорожчі в світі людирідні батьки. Вони завжди вибачать, зрозуміють, вислухають. «Шануймо наших батьків», - так вчить Книга Книг – Біблія.
Ведучий 2
Майже три з половиною тисячі років тому на кам’яних плитах, які отримав пророк Мойсей від Бога на горі Синай, були вирізані слова: «Шануй батька твого і матір твою, і добре тобі буде, і довго житимеш на землі».

Ведуча 2
Для вас пісня «Мій рідний край»  у виконанні Ємець Ані та її сестрички Гайдук Діани
Ведуча 2
Наше життя починається з матері, батька, бабусі, дідуся – найрідніших, найближчих нам людей.
Ведучий 2
Але головою кожної сім’ї є батько. Батько – захисник роду, народу, годувальник сім’ї. Батькове слово – закон. Споконвіку діти слухалися батька, брали з нього приклад. 
1.     Учень
У мене таточко серйозний і правдивий.
І я таким же бути в нього вчусь.
Ми завжди разом, тому я щасливий.
І труднощів я також не боюсь.
2.     Учениця
Тато мій дуже гарний, сміливий і дужий,
Він уміє, напевно, все в світі робить!
Я люблю свого таточка рідного дуже!
Ну, та як же мені татуся не любить?
3.     Учень  
А зі мною татусь мій частенько майструє,
Я від нього майстерності радісно вчусь.
І завжди він щось робить: пиляє, будує,
Я роботи ніякої теж не боюсь!
4.     Учениця
Знає тато мій усе: про весну, про літо.
І про те, як льон цвіте, як зростає жито.
Звідкіля береться сніг, звідки блискавиця?
Пояснити б тато зміг завжди, як годиться!
Ведучий 2
Батько, тато… суворий, вимогливий, а його любов до дітей стримана, врівноважена. Батьків приклад, батькове слово завжди було законом.
Ведуча 2
Кожній дитині хочеться, щоб її батько був людиною сильною, справедливою, мав почуття відповідальності. І хай маму, звичайно, тато замінити не може, та без нього немає щасливої дитини.
Ведучий 1
Для вас звучить «Пісня для татуся» у виконанні Куніциної Жені та її мами Ольги Олександрівни

Ведуча 1
Душею кожної сім’ї є мама. Мама – скільки в цьому слові ніжності, світла, довіри. Мама – це життя. Шановні наші мами, ви – невичерпне джерело сили і любові. Ми вдячні за вашу ласку і доброту.
         Ведучий 1
Нехай не ображаються наші батьки, бабусі, дідусі, та найдорожчою для дітей завжди була мама. Слово «мама» входить у наше життя тихо й непомітно.
Учениця
Кажуть, що на світі сонце найясніше,
Та всміхнеться мама
і стає світліше. 
Кажуть, що без сонця не розквітнуть квіти.
А хіба без мами є щасливі діти?
Я до неї серцем любо пригорнуся.
Хай сіяє сонце, як моя матуся.
Ніжна мати, славна трудівниця,
Друг натхненний – ось яка вона.
Щирим серце зір її іскриться,
А сама – як пісня, як весна!
 Ведуча 1
 Мама – найдорожча людина в цілому світі. Кожне її слово, мудрі поради і добрі справи – це книга життя, з якою ми вирушаємо в дорогу.
 Ведучий 1
Мама передає нам знання про навколишній світ, оберігає нас від усього злого, і в самому звучанні цього слованаш захисток.
Зустрічайте Немченка Артьома та його маму Тетяну Анатоліївну.
Міні-сценка
- Розкажіть мені, мамо, про вишні.
Їх було так багато в саду…
- Були, сину, морози, невтішні,
А вони кого хочеш зведуть.
- Розкажіть мені, мамо, про зорі,
Чи такими були і колись?
- А той, сину, хто виріс у горі –
Не часто на зорі дививсь.
- Розкажіть мені, мамо, про долю,
Чи людині підвладна вона?
- Наша доля , мій сину, як море –
Той пливе лиш, хто має човна.
- Розкажіть мені, мамо, про роки –
Чи спливають помітно вони?
- Роки, сину, помітні…допоки…
Матерів пам’ятають сини.

Ведуча 1
Любі мами, для вас східний танець від сестричок Лізи та Софійки Щербин.
Ведуча 1
Наші мами просять у Бога щасливої долі для нас, а ми звертаємось до Небесної Матері з проханням, щоб вічно билось серце у наших мам:
Молитва за маму
1.     Учениця
Є у мене найкраща у світі матуся,
За неї до тебе, Пречиста, молюся.
Молюся устами, молюся серденьком,
До тебе, небесна Ісусова ненько.
Благаю у тебе дрібними словами
Опіки та ласки для рідної мами.
Пошли їй не скарби, а щастя і долю,
Щоб дні їй минали без смутку, без болю.
Рятуй від недуги матусеньку милу,
Даруй їй здоров’я, рукам подай силу,
Щоб вивела діток у світ той, у люди,
Щоб ними раділа – пишалась усюди.
2.     Учениця
Ми любимо вас, кохані мами й тата.
Ми вам бажаємо здоров’ячка багато,
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи,
І щоб в житті ніколи не хворіли.
3.     Учень
Хай Бог охороняє вас від злого,
Хай світить сонце і колосяться жита,
Щоб ви були щасливі і здорові
На многії і многії літа.

Ведучий 1
Для вас звучить пісня «Мамочко моя» у виконанні Дикуна Олександра та його мами Олени Володимирівни.
Ведучий 2
Сьогодні у нас на святі присутні тата і мами наших батьків, наші бабусі та дідусі. Часто саме на їх плечі лягає виховання онуків.  
Ведуча 2
Адже наші батьки на роботі, і у них часто просто не вистачає часу, щоб відповісти на всі наші «чому?». А бабусі і дідусі все встигають, на всі запитання відповідають. Любі дідусі та бабусі, спасибі вам за все.
1.     Учень
Чому ж так багато довкола тепла?
Це моя бабуся його принесла.
Скільки ж у бабусі сонця і тепла.
Скільки в неї радості, щедрого добра!
У душі бабусі почуттів глибінь,
А в очах у неї – неба жива синь.
2.     Учениця
Які пісні вона для нас співає!
Які казки приходять з нею в сни!
Вона історії, легенди різні знає,
А в погляді її
тепло весни.
3.     Учень
У руках невтомних – праця без кінця.
А в устах ласкавих – мова мудреця.
Як же не любити бабцю дорогу?!
Я перед бабусею завжди у боргу.

Ведуча 2
Рідні наші бабусі і дідусі, для вас музичне вітання від сестричок  Соні та Даші Анніних.
1.     Учень
Я розкажу вам про свого дідуся,
Бо він у мене справжній трудівник.
І я у нього працювати вчуся,
Й тримати слово, як дідусь, вже звик.
2.     Учень
Тож з дідусем завжди ми разом всюди,
І нам удвох і горе
не біда!
Про нас тепер уже всі кажуть люди:
«Старий з малим
це нерозлийвода!»
3.      Учень
Ми мужики – дід мій і я.
І робота в нас своя: ремонтуємо замки,
Забиваємо цвяхи, допомогаєм мамі ми, -
От які ми з дідом вдвох помічники.
4.     Учень
Свою бабусю знаю я з давніх-давніх пір,
Її обличчя любе, її ласкавий зір.
Замислиться бабуся, зажуриться на мить,
І знов, дивись, сміється, ласкаво гомонить.
5.     Учениця
Та над усе найбільше сподобались мені
Її ласкаві руки,  умілі та міцні.
Оцій руці хорошій робота не важка,
Бо в’яже, варить, шиє, бабусина рука.
Ведучий 2
У наших бабусь золоті руки, вони вміють все. А ось Майя Іванівна, бабуся Сергуніної Лізи, прекрасно вишиває.
Ведуча 2
Вартий пошани сивий волос
І старий тихенький голос.
До тих зморшок придивіться,
Станьте ближче й поклоніться.

Ведучий 2
Шановні гості, для вас «Веселкова пісня» («Про калину пісня лине») від учнів 5-А класу.
Ведуча 1
Земля – ковчег: наш дім і справді диво.
Ми – пасажири, всі кудись пливем,
Ведучий 2
Нам треба жить єдиним колективом,
Лиш тільки так мети ми досягнем.

Класний керівник
Поряд з рідною родиною, домівкою для дітей, другою родиною стала рідна школа, де діти зростають, навчаються, мужніють, радіють.  Я пропоную всім нам «сплести» віночок, який буде оберігати нашу класну родину. Адже вінокце символ життя, долі, життєвої сили, досконалості й перемоги добра над злом. Кожен із вас «вплете» свою квітку і прикрасить стрічками. Це буде оберіг, який захищатиме нас до 11 класу:
Ми вплітаємо до нашого віночка
1.     Барвінок – захист від злого ока.
2.     Ромашка – символ миру.
3.     Хміль – символізує розум.
4.     Мак – символ краси.
5.     Соняшник – відданості й вірності.
6.     Волошки – символ людяності.
7.     Гвоздика – символ перемоги.
8.     Мальва – символи надії.
9.      Півонія – любові.
10.                      М’ята – здоров’я.
11.                      Материнка – символ материнської любові.
12.                      Безсмертник – символ здоров’я.
13.                      Цвіт яблуні – символ юності
14.                      Калина – невмирущості роду.
15.                      Польовий дзвіночок – вдячність.
16.                      Пролісок – символ сподівань на краще майбутнє.
17.                      Деревій – символ нескореності.
18.                      Любисток – це символ відданості.
19.                      Тюльпан – ніжність.
20.                      Чорнобривцізатишок і спокій. 
21.                      Троянда – кохання.
22.                      Біла лілія – символ чистоти.
23.                      Вереск – самостійність.
24.                      Лавр – успіх, слава.
25.                      Посередині світло-коричнева стрічка – символ землі-годувальниці.
26.                      Ліворуч і праворуч від неї дві жовті – символ сонця.
27.                      За ними світло-зелена – символ живої природи.
28.                      Темно-зелена – символ краси і юності.
29.                      Далі синя й блакитна – символи води і неба.
30.                      Потім з одного боку жовтогаряча символ хліба.
31.                      А з другого – фіолетова символ розуму.
32.                      Потім малинова символ щирості.
33.                      Червона – символ багатства.
34.                      По краях в'язали білі стрічки символ чистоти.
Ведуча 2                          
Наш родинний вінок нині квітує,
Дай, Боже,  щоб завжди так було,
Хай порозуміння в нас панує,
Адже це сюди усіх нас привело
Ведучий 2
Людське безсмертя з роду і до роду
Увись росте з коріння родоводу.
І тільки той, у кого серце чуле,
Хто знає, береже минуле
І вміє шанувать сучасне, -
Лиш той майбутнє
вивершить прекрасне! (Разом)

Класний керівник
Сім’я, родина і Батьківщина – це єдині поняття. Людина до глибокої старості пов’язана з тією сім’єю, з якої вона вийшла, і все життя пов’язана із землею, де вона народилася, зросла… Куди б не закинула її доля, вона завжди подумки з Батьківщиною. А завершити наше свято мені хочеться словами:
Ми всі – одна сім’я, єдина ми родина.
Мільйони різних «я», а разом – Україна.
Спільний номер (пісня «Родина»).

Немає коментарів:

Дописати коментар