Моє педагогічне кредо

«Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям. У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме» П. П. Блонський

четвер, 22 вересня 2016 р.

Діагностична контрольна робота (5 клас)

Діагностична контрольна робота
Повторення вивченого в 4 класі
Варіант І
Спиши текст, позбавляючись дужок і вставляючи потрібні букви на місці пропусків. 
Мліє  степ  у  малинових  пром_нях  п_р_дв_чірнього  сонця.  Квітки  й листя після цілоде(н,нн)ої спеки підв_ли голівки, оглядають вічну красу неба. Трави наче очікують на поцілунок із в_чірнім повітрям. А навпростець мчить із  вітром  добр_й  та  щедр_й  лип_нь  у  своїй  золотистій  сорочці.  (З)далеку угледів колоскові вуса серпня. (45 слів.)               3б.                                         
Завдання 
1.  Визнач, у якому рядку подано слова, споріднені зі словом вітер: 
А) вітерець, вітрила                                    Б) вітрами, вітру                             В) буревій, суховій
2.  Визнач,  який  з  поданих  іменників  матиме  в  орудному  відмінку  однини
закінчення -ою:
А) межа                                                        Б) країна                                           В) лінія
3.  Визнач рід виділеного в реченні прикметника.
Якось погожого осіннього дня піднявся над селом повітряний змій.
А) середній                                                  Б) чоловічий                                    В) жіночий
4.  Запиши математичний вираз словами: 57+14 
До ___________________ додати _____________________________
5.  Пронумеруй слова за порядком наголошеного складу. 
____ сантиметр         ____ подруга         ____ праворуч                          
                                                                                                                                       5 б.
Творче завдання
Чи подобається тобі літо? Чим саме? Склади текст-опис (4–5 речень).                4 б.



Варіант ІІ
Спиши текст, позбавляючись дужок і вставляючи потрібні букви на місці пропусків. 
Виш_вка (з)давна в (У,у)країні відігравала  роль об_рега. Вважалося, що виш_вка  на  грудях  захищає  душу  людини  від  руйнування.  Що  спонукало жінок довгими з_мовими в_чорами в_ш_вати одяг собі й своїм рідним? Давня українська  традиція  –  протистояти  злу  красою. У  виш_ті  узори  вкладали люди (най)щ_ріші, (най)потаємніші мрії й почу(т,тт)я. (45 слів.)                                                                                                                                                                   3 б.

Завдання 
1.  Визнач, у якому рядку подано слова, споріднені зі словом вишивка: 
А) вишитий, вишивати             Б) оберіг, краса                   В) вишивкою, вишивку.
2.  Визнач,  які  закінчення  матимуть  подані  іменники  в  орудному  відмінку однини: круча, вежа.
А) -ою                                                 Б) -ею                                      В) -єю
3.  Визнач речення, у якому прикметник верхній ужито в родовому відмінку.
А) Не дозволяється заходити в кабінет лікаря у верхньому одязі.
Б) Ми задоволені ремонтом верхнього поверху. 
В) Залишився торішній листочок на верхній гілці.
4.  Запиши математичний вираз словами: 64+18
До _____________________ додати __________________________
5.  Пронумеруй слова за алфавітом.
____ радіо       ____ президент       ____праворуч
                                                                                                                        5 б.
Творче завдання

Що ти знаєш про народні символи України? Склади текст-розповідь  (4–5 речень).                                                                                                                                  4 б.

2 коментарі: