Моє педагогічне кредо

«Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи; любіть не книжки про дійсність, а саму дійсність; не життя звужуйте до учіння, а учіння розширюйте до життя! А найголовніше: любіть життя і якомога більше живіть живим життям. У нашій ідеальній школі вчитель не нудьгуватиме й не нудитиметься, бо в ній він сам житиме» П. П. Блонський

неділя, 11 вересня 2016 р.

Українська мова (7 клас). Тематична контрольна робота № 1

Повторення  й узагальнення вивченого в 6 класі
Тестові завдання
1. Укажіть рядок, у якому допущено орфографічну помилку:
а) Леся Українка, Кобзар, Каменяр, Нестор Літописець;
б) Бог, Біблія, Євангеліє, Святий Дух;
в) Данило  Галицький,  Шевченківська  Премія,  Шевченківський стиль, Франкові сонети;
г) ахіллесова  п'ята,  юдині  срібняки,  піфагорова  теорема,  езопівська мова.
2. Укажіть рядок, у якому в усіх словах пишуть префікс пре~:
а) пр(е, и)тулок, пр(е, и)стол, пр(е, и)зирство;
б) пр(и, е)зирливий, пр(и, е)подобний, пр(и, е)освященний;
в) пр(е, и)красний, пр(е, и)бережний, пр(е, и)кордонний;
г) пр(е, и)ярок, пр(и, і)рва, пр(е, и)гірок.
3. Укажіть рядок, у якому іменники з пів пишуть через дефіс:
а) пів/аркуша, пів/огірка, пів/абрикоса, пів/антени;
б) пів/ями, пів/яблука, пів/ящика, пів/юрти;
в) пів/години, пів/кілометра, пів/гривні, пів/місяць;
г) пів/Тернополя, пів/Києва, пів/Європи, пів/Америки.
4. Укажіть рядок, у якому не пишуть окремо:
а) не/вільник, не/года, не/мовля, не/ук;
б) не/воля,  а  рабство;  не/правда;  не/веселий,  а  сумний;  не/письменний;
в) зовсім не/великий; аж ніяк не/приємний; не/вміння, а бажання; не/правда, а брехня;
г) не/досяжність; не/дорослий, а малий; не/добиток.
5. Укажіть рядок, у якому всі прикметники пишуть через дефіс:
а) південно/західний, північно/східний,  загально/освітній;
б) жовто/синій, темно/зелений, жовто/гарячий;
в) блакитно/синій, ясно/червоний, червоно/гарячий;
г) літературно/художній, історико/культурний,  гіркувато/солоний.
6. Укажіть рядок, у якому всі займенники пишуть через дефіс:
а) аби/хто, будь/що, ні/хто, ні/який;
б) де/який, чий/сь, будь/хто, що/сь;
в) ані/що, ні/скільки, ні/в/кого, хтозна/у/кого;
г) будь/що, чий/небудь, будь/який, казна/який.

Прочитайте  текст  і  позначте  відповіді  на  завдання.  Розділові знаки  пропущено.
1. Сонце  заходило  червоно  і  почервонило  усе  і небо  і хмари  і землю.  2.  Навіть  дощові  крапельки  на деревах  і в травах  мерехтіли червоно-зеленими  іскорками сповнювали  ліс  тоненьким  дзвоном. 3. Напевно завтра буде вітер подумав Федір Несторович. 4. Йти було важко бо дощова  вода розрила  глибокі  яруги.  5. Сутеніло  і на левадах  білими  озерами  розлягався  туман.  6.  З  туману  назустріч  йому  вибрела якась здавалося  мара. 7. Вона бігцем наблизилась  і загукала Федоре  Несторовичу  ідіть  швидше...  вже  шоста  година...  запізнитесь...
7. Позначте речення із вставними словами.
8. Позначте речення з прямою мовою.
9. Позначте речення із звертанням.
10. Позначте складні речення.
11. Позначте речення з однорідними членами.
12. Позначте речення з узагальнювальним  словом  і однорідними  членами

Немає коментарів:

Дописати коментар